14 תשובות
וואי זה כל כך מחשבותיי ...... מאיפה האנרגיות של הטלפון לעשות לי סימן של אין סוללה
הטלפון עושה עלייך טרולינג כי זה לא אמור לקרות
הסוללה לא נגמרת לגמרי הטלפונים תמיד עובדים קצת למקרה שבאטמן (אני) יצטרך לאתר אותך
הסוללה לא באמת נגמרת
אין לי מושג אם זה נכון אני סמכתי פשוט על באטמן
אף פעם לא חשבתי על זה
תשובה אמיתית היא שלא יכול להיגמר כל הסוללה כי אז הזיכרון וכל זה ימחקו לחלוטין אז תמיד יש עוד הרבה סוללה הטלפון פשוט נכבה
שואל השאלה:
בלאק נויר אף אחד לא רצה לדעת מהי שעתך האישית בנושא
שאלת שאלה בסטיפס ועניתי לא מבין מה הבעיה גם ככה כל הog נעלמו^
*סמיילי בוכה*
שואל השאלה:
מה איתי
חוץ ממני וממך כמובן
שואל השאלה:
רק אני ותודה בסטי
היא לא נגמרת לגמרי, תמיד נשאר איזה אחוז אבל פשוט המסך נכבה