7 תשובות
מתי עשית את המיון? גם אני לא קיבלתי תשובה עדיין.
שואל השאלה:
עשיתי את המיון ב31.7 ותאמת שאתמול קיבלתי תשובה שעברתי מפעיל לא
וואו מגניב! כל הכבוד לך ושיהיה המון בהצלחה!
אתה מכיר עוד אנשים שקיבלו תשובות לתפקידים אחרים?
שואל השאלה:
למפעיל לא ולמודאל
אני לא קיבלתי תשובה אתמול, מוזר
קיבלת את התשובה דרך sms?
שואל השאלה:
תודה רבה!
לא מכיר אישית אבל נראה לי כולם קיבלו תשובות אתמול בין אם זה תשובה חיובית או שלילית
בהצלחה
שואל השאלה:
כן
באמת מוזר תתקשרי לחיל האוויר