6 תשובות
עשיתי גם ביום הזה, אבל עוד לא קיבלתי תשובה..מקווה לטוב
בעקרון יש תשובות בסוף מרץ
אנונימי
היה לי ב12.12 והיום קיבלתי הודעת אס אם אס שלא עברתי:(
נראה לי שאמורים לקבל תשובה תוך כמה שבועות..
תבדוק במתגייסים באיזור באישי במיון המתקדם אם כתבו לך משהו
אנונימי
^מזל טובב
היה כתוב לך שאתה עדיין בהליך המיון או שממש כתבו לך שעברת?
אנונימי
עשיתי גם ב9 והיום קיבלתי הודעה שעברתי את המיון :)