6 תשובות
עשיתי גם ביום הזה, אבל עוד לא קיבלתי תשובה..מקווה לטוב
בעקרון יש תשובות בסוף מרץ
אנונימי
היה לי ב12.12 והיום קיבלתי הודעת אס אם אס שלא עברתי:(
נראה לי שאמורים לקבל תשובה תוך כמה שבועות..
תבדוק במתגייסים באיזור באישי במיון המתקדם אם כתבו לך משהו
תבדוק במתגייסים באיזור באישי במיון המתקדם אם כתבו לך משהו
אנונימי
^מזל טובב
היה כתוב לך שאתה עדיין בהליך המיון או שממש כתבו לך שעברת?
היה כתוב לך שאתה עדיין בהליך המיון או שממש כתבו לך שעברת?
אנונימי
עשיתי גם ב9 והיום קיבלתי הודעה שעברתי את המיון :)
באותו הנושא: