6 תשובות
נראה לי שאמורים לקבל תשובה תוך כמה שבועות..
תבדוק במתגייסים באיזור באישי במיון המתקדם אם כתבו לך משהו
אנונימי
בעקרון יש תשובות בסוף מרץ
אנונימי
^מזל טובב
היה כתוב לך שאתה עדיין בהליך המיון או שממש כתבו לך שעברת?
אנונימי
עשיתי גם ביום הזה, אבל עוד לא קיבלתי תשובה..מקווה לטוב
היה לי ב12.12 והיום קיבלתי הודעת אס אם אס שלא עברתי:(
עשיתי גם ב9 והיום קיבלתי הודעה שעברתי את המיון :)