7 תשובות
שואל השאלה:
כיתה ח'
שואלת השאלה
אני גם כמוך עם אותם נתונים - ולדעתי זה ממש מדהים... גם לדעת הבנים שהייתי איתם ושראו והכל...
תעלי עוד קילו שתיים ואז זה יהיה רזה יפה... הלוואי עלי המשקל הזה!
תכתבי לי בפרטי ונדבר על מה אני חושבת
תעלי איזה 3-4 קילו. וזה מושלם:)
את בתת משקל