8 תשובות
בליך
שואל השאלה:
למה בליך?
למה בליך?
אנונימית
זה נחשב בית ספר יותר איכותי וברמה
עזבי בליך לכי לאורט אבין, הסיבה היחידה שאנשים הולכים לבליך זה כי יש להם חברים שם וגם באורט את תמצאי חברים.
אנונימי
שואל השאלה:
אתה באורט? אחותי באורט והיא אומרת שזה בית ספר ממש טוב והכל
אתה באורט? אחותי באורט והיא אומרת שזה בית ספר ממש טוב והכל
אנונימית
כן אני באורט אבין בי'
אחלה בית ספר
אחלה בית ספר
אנונימי
שואל השאלה:
גם היא
גם היא
אנונימית
היא גם בי? מי זאת? או לפחות באיזה כיתה ומגמה היא?
אנונימי
באותו הנושא: