7 תשובות
בנות כי בנים לא מענין אותם בדרך כלל אין להם 800 בגדים בארון ואין להם מלא איפור הם שתי דקות מתלבשים וזהו
בנות
אנונימית
בנות כי זה יותר נוח ורגיל שהבת יפה
והסטנדרטים כל הזמן עולים
והסטנדרטים כל הזמן עולים
אנונימית
בן צריך להשקיע יותר בשביל להיות יפה נורמלי,
בת צריכה להשקיע יותר בשביל להיות יפה מיוחדת.
בת צריכה להשקיע יותר בשביל להיות יפה מיוחדת.
כל אחד צריך להשקיע בשביל עצמו מה זו השאלה הזו חח
כל אחד צריך להשקיע בשביל עצמו אם הוא אוהב את עצמו אז מעולה
לדעתי בנות
באותו הנושא: