6 תשובות
^מי שלא יודע מלמד, מי שמרוויח כמויות אדירות מהקריפטו לא יתעסק בכסף קטן של מכירת קורסים לבני נוער
כן ,
הכי חשוב זה לזכור שאין דבר כזה התעשרות מהירה/הוקוס פוקוס
בשנים האחרונות יש גישה של 'מוכרי חלומות' שמאוד דוחפים בכוח קורסים כאלהולצערי המון נופלים ב-פח כאן ומי שמציע את הקורסים האלה מתעשר מזה (ולא מהקריפטו)
אנשים 'מאבדים את התחתונים שלהם ' ומאבדים גם בתים וכו בגלל כל הקורסים האלה שמוכרים אשליות
הכי חשוב לזכור שמי שנותן כסף/פרנסה/עשירות זה אך ורק בורא עולם וזה כתוב לאדם מראש השנה ועד ראש השנה ללא קשר לתחום בכלל!!!
תשמרי על הכסף שלך ותשתמשי בו בתבונה
מאחל לך ולכל אנשי סטיפס עשירות מסחררת
הכי חשוב זה לזכור שאין דבר כזה התעשרות מהירה/הוקוס פוקוס
בשנים האחרונות יש גישה של 'מוכרי חלומות' שמאוד דוחפים בכוח קורסים כאלהולצערי המון נופלים ב-פח כאן ומי שמציע את הקורסים האלה מתעשר מזה (ולא מהקריפטו)
אנשים 'מאבדים את התחתונים שלהם ' ומאבדים גם בתים וכו בגלל כל הקורסים האלה שמוכרים אשליות
הכי חשוב לזכור שמי שנותן כסף/פרנסה/עשירות זה אך ורק בורא עולם וזה כתוב לאדם מראש השנה ועד ראש השנה ללא קשר לתחום בכלל!!!
תשמרי על הכסף שלך ותשתמשי בו בתבונה
מאחל לך ולכל אנשי סטיפס עשירות מסחררת
בדיוק הכסף מהקריפטו בחיים לא היה קיים
כן
צריך מוח אבל אז כבר לא היית משקיעה
^
עובדה שמוכרי הקורסים האלה עושים אחלה כסף ו-מתעשרים בגדול מהקורסים האלה /'מוכרי חלומות'
קורסים שיכולים במקרה הטוב להתחיל מ5000 ש"ח וצפונה (עבור בנאדם 1)
ככה שיש מספיק משתתפים ש 'בולעים את זה'
וגם יש קורס מספר 2 למתקדמים
קורס מספר 3 למתקדמים וכך הלאה
עובדה שמוכרי הקורסים האלה עושים אחלה כסף ו-מתעשרים בגדול מהקורסים האלה /'מוכרי חלומות'
קורסים שיכולים במקרה הטוב להתחיל מ5000 ש"ח וצפונה (עבור בנאדם 1)
ככה שיש מספיק משתתפים ש 'בולעים את זה'
וגם יש קורס מספר 2 למתקדמים
קורס מספר 3 למתקדמים וכך הלאה
באותו הנושא: