11 תשובות
אני עובדת ולומדת
ואני אוהבת לעזור פה מידי פעם
מה שלך יש לחפש פה
לעזור לאחרים ולדבר עם אנשים
מה יש לחפש פה? שואלים שאלות
אני עובדת ולומדת בתואר וגם לי לפעמים משעמם שאני מתחברת לפה.
למה לא עובדים?
הם בהחלט עובדים פשוט מוצאים את הזמן שבו אפשר להיות פה
והם מתחברים בשביל לשאול שאלות וכאלנ
אני חשבתי שזאת אפלקצייה לבני 12 עד 18 זה יותר הגיוני
וואלה איזה עבודה יש בחג?
שואל השאלה:
אבל מה הם עוד פה כאילו מה יש להם לחפש פה הם דיי גדולים
מחפשים*
למה נראה לך שהם לא עובדים
יש פה הרבה בני +20 שעובדים
שמעת פעם על "זמן פנוי"?