6 תשובות
אם אתמול נכשל פיגוע בתל אביב הסיכוי שינסו שם שוב נמוך יותר בהשוואה לערים אחרות
בכל מקרה כמו שאמרתי אם את נוסעת בתחבורה ציבורית/נכנסת לקניון/למשרד אין לך מה לדאוג כי יש אבטחה
בכל מקרה כמו שאמרתי אם את נוסעת בתחבורה ציבורית/נכנסת לקניון/למשרד אין לך מה לדאוג כי יש אבטחה
שואל השאלה:
איך בתחבורה ציבורית יש אבטחה
איך בתחבורה ציבורית יש אבטחה
אנונימית
וואלה נסעתי בבוקר, הגעתי, אני אחלה
ברכבת יש... ויש במרכזיות גם בידוק בטחוני...
שואל השאלה:
אמרו אבל שמתכננים מלא פיגועי התאבדוצ וזה מפחיד ותל אביב זה המקום שתמיד יש שפ
אמרו אבל שמתכננים מלא פיגועי התאבדוצ וזה מפחיד ותל אביב זה המקום שתמיד יש שפ
אנונימית
תיסעי ותהיי עירנית, בכל מקרה תל אביב היא לא העיר הכי מסוכנת במדינה כרגע ואני בטוח שגם יש אבטחה בקניונים ובמוסדות.
באותו הנושא: