5 תשובות
תשובה מ chat gpt-

"לא, נורמלקס ובנפייבר הם שני מוצרים שונים המשמשים לטיפול בעצירות, אך הם פועלים בדרכים שונות:

נורמלקס (normolax): נורמלקס מכיל את החומר הפעיל פוליאתילן גליקול 3350 (peg 3350). הוא עובד כמקור מוסמך (אוסמוטי) לספיגת מים, שמושך מים למעיים ומרכך את הצואה, מה שמקל על היציאה.

בנפייבר (benefiber): בנפייבר הוא סיב תזונתי טבעי שמכיל חומרים כמו אינולין, עוזר להגדיל את נפח הצואה ולשפר את פעילות המעיים. בנפייבר מסייע בשיפור תדירות היציאות ומיועד לטיפול בעצירות וגם כתוסף תזונה כללי להגדלת צריכת הסיבים בתזונה.

לסיכום, בעוד ששני המוצרים משמשים לטיפול בעצירות, הם פועלים בדרכים שונות ונחשבים לתרופות שונות"


מנסיון אישי החומר הפעיל פוליאתילן גליקול 3350 שיש בנורמלקס גם תחת השם פגלקס מאוד עוזר לעצירות כמובן כל עוד לוקחים במינון המומלץ לפי ההוראות

סיבים תזונתיים מנסיון שחי לא עזר כל כך
אנונימי
אני לוקח קבוע כבר בערך 4 חודשים, מנסיון שלי לא הרגשתי תופעות לוואי, נאמר לי על ידי הרופא משפחה שאין תופעות לוואי לטווח הארוך ושאפשר לקחת את זה אבל לא יודע אם זה נכון
נכון אבל אני קיבלתי את ההמלצה לקחת נורמלקס זה היה מהגאסטרו אנטרולוגית שהייתי אצלה לגביי עצירות

ואז לאחר שהשתמשתי בזה חודשיים בערך וראיתי שזה עובד רציתי לשאול את הרופא משפחה האם זה משהו שאפשר לקחת לטווח הארוך ולטענתו אפשר
שואל השאלה:
אבל זה ללא מרשם
אנונימי
שואל השאלה:
לקחת קבוע?
אנונימי