5 תשובות
אם הרופא אמר שלא מומלץ, כנראה שזה יכול לשבש את היעילות של הראוקטן.
אני ממליצה לך להפסיק את השימוש בתוסף התזונה בזמן לקיחת הראוקטן.
אבל זה לא בהכרח עשה לך משהו מסוים, אני מניחה שהרופא לא ממליץ כיוון שזה יכול לשבש את היעילות, ולא בגלל שזה מסוכן.
אז כנראה שזה לא יכול לעשות דבר מסוכן כלשהו, אלא רק להזיק ליעילות.
בכל אופן, אני ממליצה לך לשאול את הרופא האם להפסיק לקחת את תוסף התזונה ומה החששות בלקיחת תוסף תזונה עם ראוקטן.
אני ממליצה לך להפסיק את השימוש בתוסף התזונה בזמן לקיחת הראוקטן.
אבל זה לא בהכרח עשה לך משהו מסוים, אני מניחה שהרופא לא ממליץ כיוון שזה יכול לשבש את היעילות, ולא בגלל שזה מסוכן.
אז כנראה שזה לא יכול לעשות דבר מסוכן כלשהו, אלא רק להזיק ליעילות.
בכל אופן, אני ממליצה לך לשאול את הרופא האם להפסיק לקחת את תוסף התזונה ומה החששות בלקיחת תוסף תזונה עם ראוקטן.
שואל השאלה:
אם כבר לקחתי שבוע וחצי זה שיבש את היעילות? זה אומר שהראוקטן בכלל לא השפיע עד עכשיו?
אם כבר לקחתי שבוע וחצי זה שיבש את היעילות? זה אומר שהראוקטן בכלל לא השפיע עד עכשיו?
אנונימית
לא בהכרח. אני כמובן לא רופא ואין לי מושג עד כמה תוסף התזונה הפריע ליעילות אם בכלל.
בכל אופן, תפסיקי לקחת מהיום. ואני מאמינה שהראוקטן ישפיע בהמשך. הוא תמיד לוקח זמן.
בכל אופן, תפסיקי לקחת מהיום. ואני מאמינה שהראוקטן ישפיע בהמשך. הוא תמיד לוקח זמן.
שואל השאלה:
תודה רבה. כן ברור אפסיק אני פשוט מתוסכלת מהמחשבה ששבוע וחצי הלכו לפח עכשיו אם זה שיבש את היעילות..
תודה רבה. כן ברור אפסיק אני פשוט מתוסכלת מהמחשבה ששבוע וחצי הלכו לפח עכשיו אם זה שיבש את היעילות..
אנונימית
אני ממש לא חושבת שהם הלכו לפח, כי לראוקטן לוקח זמן בכל אופן להשפיע, כמו רוב הכדורים.. בדרך כלל רואים תוצאות רק אחרי זמן.
לכן אל תניחי שבשבוע וחצי האלו ההשפעה ממש לא עבדה כי זה לא ממש עובד ככה.
לכן אל תניחי שבשבוע וחצי האלו ההשפעה ממש לא עבדה כי זה לא ממש עובד ככה.
באותו הנושא: