5 תשובות
כי זה באמת יותר קשה ואומרת לך בתור מישהי שעשתה את שניהם
אבל רק המבחן מעבר ל-ח המבחנים של ו ושל ז בבר אילן לא כאלה קשים
אבל רק המבחן מעבר ל-ח המבחנים של ו ושל ז בבר אילן לא כאלה קשים
שואל השאלה:
אבל המבחן מחוננים רק 2 אחוז בערך עוברים וזה לא רק מתמטיקה ומלא נושאים
אבל המבחן מחוננים רק 2 אחוז בערך עוברים וזה לא רק מתמטיקה ומלא נושאים
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדבר על המבחן בכיתה ו לא בכיתה ב, בכיתה ב כל אחד עובר
אני מדבר על המבחן בכיתה ו לא בכיתה ב, בכיתה ב כל אחד עובר
אנונימי
כי הוא באמת קשה
זה סתם שקר שאומרים אני בבר אילן והמבחן כניסה היה קל יותר ממה שאומרים
אנונימי
באותו הנושא: