7 תשובות
הוא כן נגן ממש טוב אבל לא הייתי שמה אותו בעשירייה הראשונה.
לא
AD.
^^^נתתי 27 חחחח
בתור מעריץ של מיי, לצערי לא
חד משמעית לא
יכולה לתת לך שמות של 30 גיטריסטים טובים ממנו
אפשר להכליל
אבל בטוח יש טובים מימנו
לא
הנה גיטריסטים יותר טובים לדעתי:
דיימבאג
סלאש
סטיבי ראיי וון
ג'ימי הנדריקס
ג'ף בק
גילמור
ביבי קינג
סטיב ואי
ג'ימי פייג'
קירק האמט
יינגוואי מאלמסטין
ג'ון מאייר
סאטריאני
גאת'רי גובאן
מארק קנופלר
אריק קלפטון
סנטנה
פטרוצ'י
באדי גאי
טים הנסון
טוסין אבאסי
מטאוס אסאטו
צ'אק ברי
טוני איומי
קית' ריצ'ארדס
גארי מור
אלברט קינג