2 תשובות
אני לומדת לנגן לבד אז תקח ממני טיפ ממש קריטי
תעשה שיעור אחד אצל מורה, שילמד אותך איך להחזיק את הקשת וכל מיני דברים ואז תתרגל בבית כל יום שעה.
תעשה את זה כל יום בשנה ותוך שנה אתה מנגן מושלם!
תעשה שיעור אחד אצל מורה, שילמד אותך איך להחזיק את הקשת וכל מיני דברים ואז תתרגל בבית כל יום שעה.
תעשה את זה כל יום בשנה ותוך שנה אתה מנגן מושלם!
כן. מנסיון
באותו הנושא: