התחברות הרשמה

מה זה אומר אם אני אסמן "המסר האחרון שלי" בחברים לעט?

17 באוגוסט 2024, 00:09
חברים לעט    
3 תשובות
זה מראה את המסר האחרון ששלחת
d
dropout bear
זה המסר האחרון שכתבת
ח
חישגוז באנונימיות
זה פשוט יציע לך אפשרות להעלות שוב את הדבר האחרון שהעלת בחברים לעט
P
Party wolf
באותו הנושא:
בחברים לעט יש אופציה של: "המסר האחרון שלי" מה זה אומר?
מה זה אומר "המסר האחרון שלי" בחברים לעט?
מה זה אומר המסר האחרון שלי לעולם בחברים לעט?
מה זה אומר האפשרות בחברים לעט "המסר האחרון שלי"
מה זה אומר המסר האחרון שלי בחברים לעט?
בחברים לעט יש אפשרות "המסר האחרון שלי" מה זה אומר???
מה זה אומר אם אני לוחצת בחברים לעט על "המסר האחרון שלי"?
מה זה אומר המסר האחרון שלך בחברים לעט?
מה זה אומר "המסר האחרון שלי" בחברים לעט?
מה זה בחברים לעט "המסר האחרון שלי"?
בחברים לעט שאני כותבת דברים יש בצד שמאל "המסר האחרון שלי" מה זה אומר