התחברות
הרשמה
בחברים לעט שאני כותבת דברים יש בצד שמאל "המסר האחרון שלי" מה זה אומר
22 בספטמבר 2021, 13:28
חברים לעט
מסר אחרון
2 תשובות
זה מראה מה רשמת אחרון
ב
בלייבליעב
שואל השאלה:
אהה מגניב, פחדתי ללחוץ על זה עד עכשיו
כ
כי אני מזגן
באותו הנושא:
מה זה אומר שמישהו אומר למישהי "חברה שלי לא כותבת דברים כאלה" ואין לו חברה?
אם אני כותבת דברים יש מצב שאני ימות הם היתפרסמו ואני יהיה מפורסמת?
רד לי אף אחד לא עונה שאני כותבת דברים בחברים לעט?
מעניין אתכם לקרוא דברים שאני כותבת?
זה מוזר אם אני כותבת לעצמי כל מני דברים מצחיקים או טיפשיים שחברים שלי אמרו?
אני כותבת בימין, אבל את *כל* שאר הדברים אני עושה ביד שמאל, אני ימנית או שמאלית? גם באוטומט וגם היד החזקה שלי היא שמאל
אני מנסה את השיטה הזאת שאני כותבת כל ערב דברים שאני אוהבת בעצמי ומצאתי רק אחד..
זה מוזר שאני כותבת ספר, ובכתב מודגש אני כותבת בסיפור דברים שקרו בעבר של הדמויות?
יש דברים שאני חזק ביד שמאל ויש דברים שאני טוב ביד ימין, זה מוזר?
אם אני חוסמת מישהו כאן הוא ימשיך לראות שאלות שאני שואלת או יוכל להכנס לפרופיל שלי ולראות דברים שאני כותבת בחברים לעט?
זה מביך שתמיד שאני מרגישה רע וקשה לי אז אני כותבת? כאילו יש לי מחברת שאני כותבת שם הרבה על דברים שאני מרגישה.