10 תשובות
לא נראה לי
בגדול כן, אם יש לך פנייה תכתוב בצור קשר.
אנונימי
אחלה מהות

ולא
לפחות לא כמו שאת כנראה חושבת
כן, בהגדרות ואז יצירת קשר.
שואל השאלה:
אם אני אפנה אליהם מהפרטי הם לא יענו לי?
אנונימי
כן, יש משתמש בשם "מערכת סטיפס"
בהכרח כן יענו.
כל עוד לא תטריל או תכתוב משהו לא במקום
הם ממש נחמדים מניסיון אישי
כן
אבל למה אתה צריך לדבר איתם?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא צריך
סתם מעניין אותי
אנונימי