8 תשובות
מצתרף לשאלה
שואל השאלה:
הם ענו לו פעם אחת ואז הוא שלח עוד שלוש הודעות בצור קשר על ערעור חסימה כי חסמו אותו בלי סיבה
והם לא עונים זה ממש מציק
אנונימית
הם פחות פעילים לאחרונה.
נכון גם אני עשיתי את זה!!^^
אנונימי
הם עונים רק על מה שרלוונטי לדעתם.. לי הם ענו הרבה פעמים
מתי הם באמת עונים
לא לכל אחד הם עונים ותלוי ב-בקשה גם...
אותי חסמו אתמול בטעות יצרתי איתם קשר ותוך חצי שעה ענו לי