8 תשובות
ככה בדרך כלל עושים בבית ספר לפי מה שזכור לי, אנחנו עקבנו אחרי כולם וכולם עקבו אחרינו חחח זה בקטע חברי
כי הם מהשכבה שלך
סתם כי את איתם בשכבה מה הבעיה
שואל השאלה:
אבל לא דיברתי איתם בחיים ורוב הסיכויים שהם לא מודעים לקיום שלי
אבל לא דיברתי איתם בחיים ורוב הסיכויים שהם לא מודעים לקיום שלי
אז כנראה שהם רוצים להכיר אותך :-)
שואל השאלה:
^ הם לא אמורים להיות מודעים אליי כדי לרצות להכיר אותי?
^ הם לא אמורים להיות מודעים אליי כדי לרצות להכיר אותי?
כנראה שהם יותר מודעים ממה שאת חושבת אז
שואל השאלה:
^ אני מקווה שזה מסיבות חיוביות, אאשר עכשיו בתקווה שיהיה בסדר
^ אני מקווה שזה מסיבות חיוביות, אאשר עכשיו בתקווה שיהיה בסדר
באותו הנושא: