11 תשובות
לא מביך
לא מביך
מה מביך עוקב חינם
תשלחי לכל השכבה ומי שלא מחזירה שתלך לשתות לבה
אנונימי
בסדר לגמרי
תשלחי לא מביך
מה? ממש לא
^^^^^אנונימי חחח