11 תשובות
לא מביך
מה הבעיה
לא מביך
לא מביך
מה מביך עוקב חינם
תשלחי לכל השכבה ומי שלא מחזירה שתלך לשתות לבה
אנונימי
בסדר לגמרי
בטח למה לא
תשלחי לא מביך
מה? ממש לא
^^^^^אנונימי חחח
באותו הנושא: