10 תשובות
הייתי שמה טופ
גם כי זה נראלי יהיה יותר יפה מאשר מגופייה
וממש חם ולא נוח להסתובב עם שתי שכבות
שואל השאלה:
אני כותבת השאלה (לא קניתי עדין חזיה)
אז אני אם טופ (של הודיס) תמיד
ואני רואה שאם גופיה זה מכוער
אני מפחדת שהבנות יגידו שאוי רואים לך את הגוזיה או משהו כזה ~_~
(אני בת 13)
אנונימי
תגידי להם יופי:)
הם לא יגידו
וגוזייה זה דווקא ממש יפה עם גופייה בעיקר הגופיות עם האיקס מאחורה
טוופ!
טופ..
אם את מזיעה, אני מציעה שתשימי גופייה שתספוג לך את הזעה:)
לא חובה. אם היא לא שקופה רצח אפשר גם רק חזייה. יש חולצות ששמים ככה. את יכולה אבל גם טופ. איך שאת מרגישה (:
גם אני חושבת טופ:)
אנונימי
טופ:)
באותו הנושא: