10 תשובות
אני חושבת שלבנים אבל עדיף שבכלל לא.
לבנים
אנונימית
בנים
מכירה רק אצל בנים, אך עם יקראו לבת אסף אני האחרונה שאשפוט . זה יכול להיות אחלה (:
אף פעם לא ראיתי אסיף בת אז נראלי בנים
אסיף זה לא שם שהוא ממש יוניסקס ולרוב יהיה אצל בנים
אנונימית
בנים
אני מכיר אותו רק אצל בנים.
לבנים