10 תשובות
אני חושבת שלבנים אבל עדיף שבכלל לא.
לבנים
אנונימית
בנים
מכירה רק אצל בנים, אך עם יקראו לבת אסף אני האחרונה שאשפוט . זה יכול להיות אחלה (:
בניםם
אף פעם לא ראיתי אסיף בת אז נראלי בנים
אסיף זה לא שם שהוא ממש יוניסקס ולרוב יהיה אצל בנים
אנונימית
בנים
אני מכיר אותו רק אצל בנים.
לבנים
באותו הנושא: