5 תשובות
אם היא תסנן אותה זאת בעיה שלה והיא עדיין תוחמא מזה אז לפחות שהיא תדע שהיא עשתה משהו טוב
"אישה לאישה מלכה"
שואל השאלה:
שמעו שאני והיא כבר לא חברות בכלל היא גם לא עושה לי לייקים לסטורי אף פעם ואני כן עושה לה חח ופעם היינו חברות טובות מאוד אז אני חושבת שיש מצב שהיא תענה אז נראלי אני ארשום
אנונימית
כן לפי דעתי את תצאי בוגרת ואם היא תסנן זאת בחירה שלה
תרשמיי
יכול להיות שזה יחזק את הקשר שלכן וגם מה אכפת לך את תצאי מלכה שהחמאת לה ובעיה שלה אם היא מתעלמת וגם אם היא תתעלם היא תוחמא
תרשמי לה
תרגישי טוב עם עצמך ואולי תצא משם חברות טובה