התחברות
הרשמה
איך אפשר להחמיא לילד שאנחנו בקטע אבל עוד לא ביחד
אנחנו בקושי מדברים אנחנו מדברים רק הפתקים
ואני רוצה לרשום לו אתזה בפתק וללכת להביא לו
5 בפברואר 2024, 10:47
התאהבות
התחלות
קראש
אהבה
3 תשובות
פשוט מה שאת חושבת עליו הכי אמיתי תכתבי
ה
הייטרית!מס1
תגידי לו שיש לו ריח טוב
כ
כובאמו
מה שאת חושבת טוב אצלו אץ האמת...
כ
כן נו זאת אני הג'ינג'ית
באותו הנושא:
איך אפשר להחמיא למישהו שאנחנו עוד לא ביחד אבל בקטע אחד של השני?
אני רוצה לשלוח לילד שאנחנו בקטע בוקר טוב
איך להחמיא למישהי בקטע חמוד ומשם להתחיל שיחה?
איך אני יכולה לעודד ולשמח בצורה נפשית את הילד שאנחנו בקטע?
יש ילד מהשכבה שלי שאנחנו בקטע וזה והוא ערס כזה
מה לעשות שמישהו לא מפסיק להחמיא לי כבר בקטע שאני לא יודעת איך להגיב??
הי אמרה לי "שאני ניצב בקטע טוב", זה אמור להחמיא לי?
מה להגיב למישהי כדי להחמיא לה על הסטורי שלה בקטע חברי?
שלחתי את התמונה לילד שאנחנו בקטע , חברה שלי אמרה שזה ממש מכוער תעידו אתם
יש ילד שאנחנו סוג של בקטע
איך אפשר להחמיא לבן שהוא נראה טוב אבל בקטע מגניב כזה להגיד את זה שזורם כזה