19 תשובות
שואל השאלה:
לא זה יראה יותר נורא וזה לא יהיה הגיוני
לא זה יראה יותר נורא וזה לא יהיה הגיוני
ואיי תקשיבי את מציירת מושלם
אני אהבתי דווקא איך שזה נראה ככה חצי חצי אבל את לא יכולה למחוק?
אני אהבתי דווקא איך שזה נראה ככה חצי חצי אבל את לא יכולה למחוק?
תנסי אולי למחוק בקטנה ולטשטש? או שתעברי על זה עם עט שחור ותתעלמי מהצל הזה אם את לא אוהבת חח
אבל יש לצל כזה קטע
אבל יש לצל כזה קטע
שואל השאלה:
^^אין לי מושג איך מציירים את הצללים וכל זה אני מנסה מנראות
^^אין לי מושג איך מציירים את הצללים וכל זה אני מנסה מנראות
שואל השאלה:
^^תודהה
אני יכולה למחוק אבל זה יראה נורא
^^תודהה
אני יכולה למחוק אבל זה יראה נורא
שואל השאלה:
^^אני מפחדת להרוס את זה יותר עם הידיים השלומיאליות שלי
^^אני מפחדת להרוס את זה יותר עם הידיים השלומיאליות שלי
^וואי כע חח זה מפחיד לעשות עם עט שחור
אבל צריך להתאמן על זה לדעתי, יש סיכוי שזה כן ייצא טוב, לא בטוח :")
או שאם את יודעת לעשות ציורים דיגיטליים אז תעבירי את זה לדיגיטלי (פשוט תשתמשי בזה כסקיצה וככה זה לא מפחיד כי אפשר למחוק בקלות)
אבל צריך להתאמן על זה לדעתי, יש סיכוי שזה כן ייצא טוב, לא בטוח :")
או שאם את יודעת לעשות ציורים דיגיטליים אז תעבירי את זה לדיגיטלי (פשוט תשתמשי בזה כסקיצה וככה זה לא מפחיד כי אפשר למחוק בקלות)
שואל השאלה:
בדיגיטלי אני בכלל שלומיאלית חחחחחח
צריכה ללמוד
אשאיר את זה ככה ופשוט פעם הבאה אלמד מהטעות הזו
בדיגיטלי אני בכלל שלומיאלית חחחחחח
צריכה ללמוד
אשאיר את זה ככה ופשוט פעם הבאה אלמד מהטעות הזו
סבבה
אבל למה הכוונה שלומיאלית? זה דיגיטלי זה הכי קל למחוק ולעשות מחדש חח- אבל כע אם בא לך תשאירי את זה ככה :)
אבל למה הכוונה שלומיאלית? זה דיגיטלי זה הכי קל למחוק ולעשות מחדש חח- אבל כע אם בא לך תשאירי את זה ככה :)
שואל השאלה:
אני לא יודעת לצייר בדיגיטלי
וחשבתי על זה עכשיו
אם אני אעשה את הפנים של הכובע הזה יותר חזק זה ייראה יותר טוב?
אני לא יודעת לצייר בדיגיטלי
וחשבתי על זה עכשיו
אם אני אעשה את הפנים של הכובע הזה יותר חזק זה ייראה יותר טוב?
אהה הבנתי חח-
ואני לא בטוחה למה הכוונה בלעשות את הפנים של הכובע יותר חזק אבל לכי על זה
ואני לא בטוחה למה הכוונה בלעשות את הפנים של הכובע יותר חזק אבל לכי על זה
שואל השאלה:
כאילו את החלק הפנימי של הhood
כאילו את החלק הפנימי של הhood
נראלי שזה יראה יותר טוב כן
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת לנסות כי אני אשכרה אוהבת את הציור הזה
אני ממש מפחדת לנסות כי אני אשכרה אוהבת את הציור הזה
שואל השאלה:
https://ibb.co/xf7dk9f
זה אחרי שעיבתי (מהמילה עבה אין לי מושג איך הופכים את זה לפועל)
יצא יותר טוב?
https://ibb.co/xf7dk9f
זה אחרי שעיבתי (מהמילה עבה אין לי מושג איך הופכים את זה לפועל)
יצא יותר טוב?
כע אני חושבת שזה שיפר את זה :) למרות שגם לפני זה היה מהמם לדעתי אבל כן חח
תמחקי את הצל
והאף לא בזווית הנכונה
והאף לא בזווית הנכונה
שואל השאלה:
אין לי אפשרות למחוק את הצל מבלי להרוס את הציור והאף ככה בתמונה גם
אין לי אפשרות למחוק את הצל מבלי להרוס את הציור והאף ככה בתמונה גם
שואל השאלה:
^^^ ותודה לךך❤
^^^ ותודה לךך❤
באותו הנושא: