7 תשובות
כי המדינה מלאה באנשים חסרי השכלה ברמה מאוד חריפה
כי זה מה שהוא
^^מה שהוא אמר
לא כולם
אנונימי
^ מדויק
אנונימית
כי הטכניקה של ביבי זה להסית ולפלג. כבר שנים שהוא בונה את התודעה הזו..
אנונימית
זה כי מפמפמים אותנו לשנוא אחד את השני על כל דבר קטן בתקשורת. אנשים חזקים רוצים שנריב וככה נתעסק בדברים קטנים תוך כדי שהם לוקחים לנו את הזכויות. סדר עולמי חדש, תחקרו!
אנונימי
באותו הנושא: