10 תשובות
לא מסכים
הוא צריך להתפטר פשוט בושה
כמו שגודלה התפטרה גם הוא צריך
כן
אני לפחות איבדתי אמון
כן
הביתנ
לא, זה לא אשמתו ואני יצביע לו שוב בעזרת ה', בעוד ארבע שנים וכך גם כל מי שאני מכירה
חד משמעית כן.
הבן אדם רק הזיק למדינה מי צריך אותו
^^הבן אדם לא טרח לקחת אחריות
אנונימית
מקסים בעיניי הוא אף פעם לא עשה טוב למדינה