15 תשובות
תעשי מה שבאה לך מה את שמה עליהם בעיני זה מושלם עקביים לבית ספר
פדיחה ללכת עם נעלי עקב בכללי לבית ספר
שואל השאלה:
אתם פדיחה אחת גדולה
אנונימית
עזבי אם יפה, זה יהיה לך נוח?
זה מהמם
אבל לא הייתי הולכת עם עקבים לבית ספר (לא שבכללי אני שמה עקבים) זה לא ככ נוח ופרקטי לבית ספר אם את מבינה
אבל אם את רוצה תעשי זאת זה לא פדיחה בכלל
שמעי לא אשקר יצחקו עלייך כי אנחנו לא כמו בחול בחול זה עובד פה לא כלכך אבל תעשי מה שאת מרגישה ורוצה
שואל השאלה:
מה זה עד כדי כך מצחיק עקבים? נשבעת שזה מזיז לי את הבוהן שיצחקו כי גם ככה אין לי חברים
אנונימית
אם זה לא מזיז לך למה את שואלת?
אנונימית
^^אם לי לא היה מזיז ככה כבר מזמן הייתי באה עם טרנינג ופיג'מת מיקי מאוס!
ואת מדברת על עקבים??
שואל השאלה:
פיגמה כן מזיז לי כי זה באמת פדיחה אבל בעיניי עקבים זה בקטנה
אנונימית
אבל להיות עם זה יום שלם? זה נשמע סבל.
תקשיבי, אנינלא יודעת אם זה אותו הדבר, אבל אצלי בבית ספר יש כמה בנות (באמת כמה יחידות) שהולכות עם מגף/פלטפורמה לבית ספר, ולדעתי זה ממש יפה ומגניב שהן הולכות עם מה שבא להן ולא שמות על אף אחד.
אם את רוצה לכי ואל תדפקי חשבון, אבל תזכרי שנעלי עקב יגרמו לך לכאבים אם תהיי איתם כל היום, אז לפחות תקחי נעלי ספורט להחלפה אם יכאב לך.
שואל השאלה:
אבל רוב הזמן יושבים לא?
אנונימית
שואל השאלה:
וזה עקב 6 סמ
אנונימית
אבל תחשבי שהרגל שלך עדיין בזווית, תחשבי שהרגל שלך תהיה כל היום בזווית שבתכלס היא לא נועדה להיות ככה, אני גם אומרת לך מניסיון, זה לא נוח ללכת עם זה במשך מינימום שש שעות.
אז אני רק ממליצה, שאם את רוצה תיקחי איתך נעליים להחלפה למקרה שיכאב לך.