7 תשובות
אם הוא שואל תגידי שבטעות
מתעלמים
אוי מביך
או שתתעלמי או שתגידי שבטעות
או שתתעלמי או שתגידי שבטעות
תגידי סליחה נלחץ בטעות
זה קורה יותר בטעות מאשר בכוונה אז אני לא חושב שזאת תהיה בעיה
זה קורה יותר בטעות מאשר בכוונה אז אני לא חושב שזאת תהיה בעיה
תרשמי טעות
שואל השאלה:
פאק איזה פדיחה פדיחה
פאק איזה פדיחה פדיחה
שואל השאלה:
רבנו לפני חודש ונפרדנו ברע
רבנו לפני חודש ונפרדנו ברע
באותו הנושא: