5 תשובות
^ מהסיבה הפשוטה והכי גדולה שזה הדבר שהכי לא מכבד משפחות ואת אותו בן אדם שנרצח! מה קורה איתכם אנשים קצת טאקט מה יתן לכם לראות את זה
אנונימית
איפה אפשר לראות
אל תפתחי סרטונים שאת לא יודעת מה יש בהם כי יש הרבה כאלה
שואל השאלה:
אותו השם עם פרצוף מטושטש אפשר לראות את הסרטון בסטורי של העמוד natebuzz בבקשה אם אתם יודעים שזה לא יהיה טוב בשבילכם אל תראו
שואל השאלה:
זה ממש לא קשור יש כאלה שנכנסים לראות מתוך סקרנות ויוצאים פגועים מזה רק אמרתי אז אל תגיד לי סתמי תפה כי אם עלייך זה לא משפיע יכול להיות באותה המידה ילד שהסתכל וזה יצלק אותו. אתה יכול להגיד תודה ולסתום את הפה לא היה שום צורך ב7 מילים האחרונות