8 תשובות
איזה החלקה
זה אומר שההחלקה לא ואוו
מומלץ לייבש תמיד
אבל אם ההחלקה חוזרת להיות גלית אם את לא מייבשת זה אומר שההחלקה לא מקצועית וטובה
אבל אם ההחלקה חוזרת להיות גלית אם את לא מייבשת זה אומר שההחלקה לא מקצועית וטובה
שואל השאלה:
זה משנה הסוג החלקה?^ או שבמקום מסויים זה יכול לקרות עם נגיד אורגנית ובמקום אחר שעושים אורגנית זה לא יקרה?
זה משנה הסוג החלקה?^ או שבמקום מסויים זה יכול לקרות עם נגיד אורגנית ובמקום אחר שעושים אורגנית זה לא יקרה?
אנונימית
אם את חייבת לייבש את השיער אחרי החפיפה, ההחלקה לא מוצלחת,
כל הפואנטה של ההחלקה זה שתמנעי משימוש אובססיבי במוצרים שהורסים לך את השיער.
כל הפואנטה של ההחלקה זה שתמנעי משימוש אובססיבי במוצרים שהורסים לך את השיער.
אורגנית היא החלקה פחות חזקה אז כן צריך לייבש כדי לשמור עליה אבל יפנית לדוגמא זו החלקה ממש חזקה אז לא חייב לייבש אבל תמיד רצוי
שואל השאלה:
תודה לכולןן ומ אתן אומרות על החלקת משי??
תודה לכולןן ומ אתן אומרות על החלקת משי??
אנונימית
אל תעשי בחיים החלקה יפנית יש איזה מישהי שאני רוצה לעשות אצלה ואפשר להיכנס לבריכה לים ולא צריך לייבש אחרי חפיפה האינסטגרם שלה: rebeka_hair_salon
באותו הנושא: