5 תשובות
לי לוקח מלא זמן 4 חודשים כזה
לכל אחת זה שונה, לי לקח טיפה יותר מחצי שנה עד שהיה לי יחסית הרבה שורשים.
לי לקח חצי שנה
השיער צומח בקצב של כסנטימטר בחודש(משתנה כמובן בין אדם לאדם, אבל זה הממוצע)
אם יש לך שורשים מתולתלים תצטרכי לחדש כל חצי שנה בערך פשוט כי השיער יצמח והשורשים יבלטו יותר מאשר למישהי שהשורשים שלה גליים)
לי למשל יש שיער גלי ולא חידשתי החלקה כבר שנה שלמה ובקושי רואים אצלי שורשים (רק באיזור של העורף יש לי שורשים גליים יותר אבל בגלל שזה איזור שלרוב לא רואים אז זה לא מפריע לי יותר מדי ויכולתי לסחוב שנה בלי לחדש).
תלוי בצמיחה שלך ובשיער הטבעי שלך
כמה חודשים