התחברות
הרשמה
יחסית לחודש ראשון בחדכ 35 קילו בפולי עליון זה הרבה,קצת,או סבבה?
13 באוגוסט 2024, 09:29
אימוני כושר
חדר כושר
שרירים
3 תשובות
מהמם!
princess_
זה מעולה
ל
לוחמת צדק
מעולה להתחלה, תעלה בהדרגה
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
באותו הנושא:
אני יחסית מתחילה בחדכ כמה זמן מנוחה כדאי לעשות בין סט לסט
אני מובכת לעשות תרגילים בחדכ כי כולם מסתכלים כי אני יחסית קטנה וזה מעצבןן מה עושים???
יחסתי לשלושה חודשים ראשונים בחדכ, הגב התפתח לדעתכם ?
לעלות 6 קילו ב7 חודשים זה קצת בשביל מישהו שעושה מסה בחדכ נכון?
לרדת קילו אחרי חודש בחדכ זה קצב טוב?
מישהי מצליחה להרים בחדכ יותר מ5 קילו בכל יד??
התחלתי להתאמן בחדכ פעם ראשונה לפני חודש, וברוב הימים הלכתי (היו ממש קצת ימים שלא הלכתי)-
תגידו בתור מתחיל בחדכ 50 קילו סקוואט ומשקל גוף 60 זה נחשב טוב?
מתאמנים בחדכ, אתם יכולים להתמודד נפשית עם סגירה של החדכ לחודש?
אם הייתי בחדכ 8 חודשים ושילמתי על 3 חודשים יחייבו אותי עכשיו על כולם?
אני יחסית חדשה בחדכ ואני רוצה להתחיל לעשות באנץ פרס, איך לדעת מתי ואיך?