הכוונה נגיד ועשית למישהו ממש טוב אתה כל הזמן מחמיא לו ודואג לו הוא לא יעריך את זה (אני מדבר רק לאנשים האלה) ואז לו משהו רע (כזה בקטנה) הוא תמיד יזכיר לך את זה ולא דווקא את הרבה הדברים הטובים שעשית לו... למה? למה להיות כאלה ולהזכיר רק את הדבר הרע? זה פשוט לא הוגן! קיימים אנשים אגואיסטים, כפויי טובה וצבועים לצערי :(