3 תשובות
אמאלה אני גם ככה פחות או יותר, 1.62 ו43 קילו וגם אני מרגישה שמנה.
אני רק רוצה להגיד לך שאת מושלמת כמו שאת :)
אנשים יכולים לחשוב על עצמם הרבה דברים..
מה שחשוב זה שתדעי שאת יפהפיה ומהממת ו45 קילו זה ממש לא שמנ
שואל השאלה:
:((
אנונימית