3 תשובות
אמאלה אני גם ככה פחות או יותר, 1.62 ו43 קילו וגם אני מרגישה שמנה.
אני רק רוצה להגיד לך שאת מושלמת כמו שאת :)
אני רק רוצה להגיד לך שאת מושלמת כמו שאת :)
אנשים יכולים לחשוב על עצמם הרבה דברים..
מה שחשוב זה שתדעי שאת יפהפיה ומהממת ו45 קילו זה ממש לא שמנ
מה שחשוב זה שתדעי שאת יפהפיה ומהממת ו45 קילו זה ממש לא שמנ
שואל השאלה:
:((
:((
אנונימית
באותו הנושא: