8 תשובות
כדאי ללכת לאיבחון אבל נראה שכן
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימי
שואל השאלה:
אז יש לי אנורקסיה??
אז יש לי אנורקסיה??
אנונימי
זה אומרת שאת אנורקסית, את חושבת שאת שמנה אבל את רזה, גם יכול להיות בגלל שאת לא אוכלת הרבה יש לך הזיות
אנונימית
זה ממש לא אומר שאתא אנורקסית או שיש לך הפרעות אכילה בכלל זה רק אומר שיש לך דימוי גוף נמוך
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אומר דימוי גוף נמוך?
מה זה אומר דימוי גוף נמוך?
אנונימי
שאיך שאת מסכלת על עצמך לא נראה באמת איך שאת נראת
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר תןדב
בסדר תןדב
אנונימי