10 תשובות
3
ואחרי זה bohemian rhapsody אם אתה מכיר זה שיר שכולם יכולים להנןת ממנו וממש קלאסי לפסנתר כמו שיש בקישור כאן מדקה 1:20 עד 2:23 אני נגנתי את זה בגיטרה שווה להשקיע בזה אם אתה מכיר את השיר
שווה להשקיע בזה יש גם גרסאות יותר קלות אם אתה חושב שלא תצליח מה שכאן אבל אם כן ואתה אוהב תשיר כדי לך להשקיע לדעתי אתה מכיר את השיר?
אני גם ממליץ על השיר
מאוד כיף עם קהל ^^
שואל השאלה:
שיניתי את השירים חח
אנונימי
זה דקה כי לא עושים את כל החלק זה מ1:20 עד 2:23 דקה זה הזמן המושלם להרשים מישהו אבל אם אתה פחות מתחבר אז אין למה עם קהל וגם לעצמך זה שיר מדהים אבל העיקר שתנגן מה שאתה מתחבר אני נגיד מנגן את זה בגיטרה ובהתחלה פחות התלהבתי לנגן את זה אבל אז שהקשבתי לזה כמה פעמיים החלטתי אבל זה קשור לאם אתה מכיר את השיר או לא בכללי תנגן מה שאתה אוהב
בהצלחה עם מספר שיר מספר 2
1
ולמה אתה שואל את אותה השאלה כל יום
שואל השאלה:
זאת לא נראת גרסה קשה מידי אבל מה שכן היא ארוכה קצת חח..
התחלתי עם אופציה מספר 2, תאחלו לי בהצלחה (:
אנונימי