5 תשובות
שואל השאלה:
אני גם חשבתי שידני אבל זה לא יהיה ממש קשה גם להעביר הילוכים באמצע? או שזה בכלל כל הקטע כי אם זה היה אוטומט אז אני לא חושב שהמרוץ היה קשה או מעניין
כןן גם אני לא יודע כי ממש קשה להעביר באמצע
שואל השאלה:
תודה
מה קשור אני עדיין נוהג
ידני גיר קצר(quick shift) או מאחורי ההגה ההילוכים פלוס מינוס לנוחות אבל לרוב זה ה quick shift