התחברות
הרשמה
כדאי לי לראות את עונה 3 של מרוץ הדראג של רופול?
ראיתי את כל העונות חוץ מזאת ופשוט דילגתי עליה. כדאי לי?
18 באוגוסט 2022, 02:43
2 תשובות
אם ראית את כל העונות ונהנת אז למה לא.. פשוט לי העונות הישנות משעממות העריכה והבימוי לא כאלה טובים לדעתי אבל המלכות מצוינות
אם אהבת את עונה 2,4.. אז תראי
b
bimbo
שואל השאלה:
כן מסכימה הן באמת יותר משעממות ויש אווירה מוזרה כזאתי אבל די אהבתי את 2
מיאו?