2 תשובות
אם ראית את כל העונות ונהנת אז למה לא.. פשוט לי העונות הישנות משעממות העריכה והבימוי לא כאלה טובים לדעתי אבל המלכות מצוינות
אם אהבת את עונה 2,4.. אז תראי
שואל השאלה:
כן מסכימה הן באמת יותר משעממות ויש אווירה מוזרה כזאתי אבל די אהבתי את 2