התחברות הרשמה

אני רוצה ללכת לים אבל אני מפחדת שהיו אזעקות

כדי לי ללכת? אני גרה במרכז
15 במאי 2021, 13:03
אזעקההמצב הבטחוני    
2 תשובות
בסוף היה אזעקה אני מקווה שלא הלכת
S
Star girl
כרגע שקט
אני לא הייתי הולכת במקומך אבל כרגע אין טילים
S
Star girl
באותו הנושא:
זה נכון שהיו אזעקות?
למה מתוך 600 אזעקות שהיו לא הייתה אפילו אחת בתל אביב והאיזור?
אני מפחדת ללכת לישון, יהיו אזעקות במרכז?
אני רוצה ללכת להתקלח אבל אני מפחדת שתהיה אזעקה מה לעשות?
מה הסיכויים שהיו היום אזעקות בתל אביב
יש אזעקות ואני מפחדת ללכת לישון כל המשפחה שלי ישנה
מה המקום הכי צפוני בישראל שהיו בו אזעקות?
מה הסיכוי שהיו עוד אזעקות בדרום?
אני מפחדת ללכת לישון ושיהיה אזעקות תרגיעו אותי פליז
השאלה מופנית לכל מי שהיו לו היום אזעקות-
טוב אז מסתבר שהיו אזעקות בשלוש בלילה ולא שמענו, אני לא הולכת לישון יותר בחיים.