התחברות הרשמה

פריקה ויעוץ אשמח לעצות איך להתמודד

אז ככה הייתי היום בבית ספר בקורס קיץ -
ומישהו הניח בננה על הרצפה והחלקתי ואז כל הבית ספר צחק עליי וקרא לי איש הבננה.

ואז הביריון של הבית ספר תפס אותי מהתחתונים ותלה אותי על הלוקר שלי ורשם לי על המצח קפטן בננה . ואז אחרי 20 דקות שהייתי תלוי על הלוקר המנהלת של הבית ספר הורידה אותי מהלוקר וחזרתי לשיעור אבל שמו לי קרמבו על הכיסא והתחת שלי היה מלא בקרמבו. מה לעשות?? אני מתחיל תיכון בשנה הבאה
12 באוגוסט 2024, 00:06
דיכאון    
3 תשובות
מעניין
Y
Yapper
אמין
מ
מישהו587
להפוך לאיש הקרמבו
פ
פסטת עגבניות
באותו הנושא:
פריקה...(אשמח ליעוץ)
פריקה ואשמח לעצות..
פריקה (קצת ארוך) ואשמח לייעוץ לאיך להתמודד עם הדברים
פריקה מסוימת אשמח לעצות במה לעשות חברה שלי נזכרה אחרי 3 שנים להגיד לי שהיא לסבית
פריקה אבל גם אשמח לעצות
די פריקה אבל גם אשמח לעצות אם יש לכם
רק רוצה לפרוק, אשמח לעצות אם יש אבל בעיקר פריקה
*פריקה* אשמח לדרכים להתמודד עם הסיטואציה, תודה לעוזרי( היינו פעם החברות הכי טובות, עד ש...)
פריקה.. (אשמח לעצות שלכם)
פריקה כנסו אשמח לעצות
היי אשמח ליעוץ וגם קצת פריקה❤ המשך בתגובות