6 תשובות
ממש מבאס, עם לא טוב לך שם תתפטרי ותחפשי עבודה שיהיה לך טוב בה
תגידי לי מה את נורמלית? תקליטי תחמור הזה ותגישי תביעה או תלונה
מי הוא בכלל שידבר אלייך ככה
מי הוא בכלל שידבר אלייך ככה
אנונימית
קודם כל אני מצטערת על מה שחווית, אני במקומך הייתי מתלוננת עליו.
ואל תשארי במקום שלא טוב לך! עופי משם מהר, לכי לחנות ספרים, תנסי אין מה להפסיד.
ואל תשארי במקום שלא טוב לך! עופי משם מהר, לכי לחנות ספרים, תנסי אין מה להפסיד.
אנונימית
תגשי לריאיון עבודה בחנות ספרים ואם תתקבלי תתפטרי מהבורקסים
תקשיבי, העבודה הזו לא עושה לך טוב. אין שום סיבה שתישארי שם עוד רגע אחד!
תודיעי לבוס שלך שאת מתפטרת, ויפה שעה אחת קודם. ואם לא ילך בחנות הספרים, נסי בעוד מקום, ובעוד מקום, עד שתמצאי.
שיהיה ברור! העובדה שהוא המנהל שלך לא נותנת לו לגיטימציה לדבר אליך ככה! וברגע שתחליטי שאת מתפטרת, תתפסי אומץ. תאמרי לו בפנים: "העובדה שאתה הבוס שלי לא אומרת שמותר לך לדבר אליי ככה! אני העובדת שלך, לא השפחה שלך, ולא מקובל עליי שתדבר אליי בצורה הזו". אל תתביישי גם להקליט אותו ולהשתמש בזה נגדו. ולהשמיע להורים שלך.
אם אחרי זה הוא יחליט לפטר אותך - מצוין! זה אומר שתקבלי ממנו פיצויים. אם לא - לא נורא, תתפטרי מהעבודה ותיפטרי ממנו.
תודיעי לבוס שלך שאת מתפטרת, ויפה שעה אחת קודם. ואם לא ילך בחנות הספרים, נסי בעוד מקום, ובעוד מקום, עד שתמצאי.
שיהיה ברור! העובדה שהוא המנהל שלך לא נותנת לו לגיטימציה לדבר אליך ככה! וברגע שתחליטי שאת מתפטרת, תתפסי אומץ. תאמרי לו בפנים: "העובדה שאתה הבוס שלי לא אומרת שמותר לך לדבר אליי ככה! אני העובדת שלך, לא השפחה שלך, ולא מקובל עליי שתדבר אליי בצורה הזו". אל תתביישי גם להקליט אותו ולהשתמש בזה נגדו. ולהשמיע להורים שלך.
אם אחרי זה הוא יחליט לפטר אותך - מצוין! זה אומר שתקבלי ממנו פיצויים. אם לא - לא נורא, תתפטרי מהעבודה ותיפטרי ממנו.
שואל השאלה:
תודה על התשובות❤
תודה על התשובות❤
אנונימית
באותו הנושא: