8 תשובות
אני חושבת שכן כי אם הוא בדיוק הטייפ שלי והוא באמת מה שאני רוצה הייתי נותנת צ'אנס ולא הייתי חושבת שזה יגמר באיזשהו שלב כל עוד הוא אוהב אותי כמובן כמו שאני אותו אבל בכל מקרה כן
לא
אין טעם.. וזה דיי אנוכי שחושבים על זה
שואל השאלה:
^מה זאת אומרת אנוכי?
^מה זאת אומרת אנוכי?
אנונימי
לא כי זה סתם ימשוך זמן ויכאיב לשנינו
לא..
באותו הנושא: