7 תשובות
מעלה
כןכן תילחמי זה לא מוריד בכלל
אני תמיד נלחמת, לא מעניין אותי אם זה עושה להם או לא. אם מישהו חשוב לי אני אלחם למען הקשר גם אם זה אומר שזה יכאב לי. אני נלחמתי ועדיין נלחמת אני לוחמת וזאת מי שאני.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני מעריכה אותך אבל תגידי רגע כשנלחמת על קשר ובסוף לא יצא מזה כלום אז לא היית שבורה יותר? כאילו אני מפחדת שבסוף יכאב לי
אנונימית אני מעריכה אותך אבל תגידי רגע כשנלחמת על קשר ובסוף לא יצא מזה כלום אז לא היית שבורה יותר? כאילו אני מפחדת שבסוף יכאב לי
אנונימית
הייתי, אבל עדיין המשכתי להלחם. אני מחכה לרגע שאני פשוט אעזוב והוא כל כך יתגעגע אלי שהוא יחזור על 4
אנונימית
מה מוריד בזה שהיא משקיעה אנרגיה בקשר, מי שזה מוריד לו לא מבין מה זה קשר זוגי טוב.
מה רע להלחם זה רק מראה שזה כן חשוב לך
באותו הנושא: