3 תשובות
בתור אחת עם דיכאון, זה קשוח, לשני הצדדים
אם אתה יכול להתמודד עם זה ואתה יכול לדעת שהיא אוהבת אותך והכי חשוב זה *היא מנסה להחלים* ומתאמצת בשביל זה, תילחם, אבל אם באמת לא אכפת לה, הדיכאון לא מצדיק את זה, אם זה בא על חשבון הבריאות הנפשית שלך, תחתוך
אם אתה יכול להתמודד עם זה ואתה יכול לדעת שהיא אוהבת אותך והכי חשוב זה *היא מנסה להחלים* ומתאמצת בשביל זה, תילחם, אבל אם באמת לא אכפת לה, הדיכאון לא מצדיק את זה, אם זה בא על חשבון הבריאות הנפשית שלך, תחתוך
כן להילחם זה טוב שאתה שם בשבילה בתקופה הזאת גם אם.היא לא נלחמת בחזרה תאמין לי שזה מועיל
כן.
באותו הנושא: