13 תשובות
ממש לא יצאת מניאק
שתלך להזדיין, יצאת מלך!!
אנונימית
לא יצאת בסדר היא החרא
היא המניאקית
עשית בשכל
ממש לא, טוב עשית!
^^^^ למה לי אין פרח הלא שלי פחות שווה? :'(
שואל השאלה:
כי נגמר לי, סליחה
הנה לב במקום 3>
אנונימי
תודה 3>>
שואל השאלה:
3>. ^
אנונימי
לא יצאת מניאק בכלל
יפה מאוד ענית
לא
לא מניאק
היא התנהגה מאוד לא יפה