11 תשובות
שואל השאלה:
זה השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה שניה
אנונימית
נסה לשלוח עם זה
https://postimages.org/

imgbb לא עובד משום מה
אה מה אתה מקשיב לי? יותר קל למצוא את bp ישירות :)
שואל השאלה:
זה לא התשובה
אנונימית
שואל השאלה:
שטח המשולש אמור לצאת 2.5
אנונימית
נו, bp=sqrt(5), קח את זה בריבוע יוצא 5, חלק פי 2 יוצא 2.5
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי
אנונימית
את מה שעשית עשית מצוין, עכשיו לגבי ג', אפשר למצוא בתכלס את האורך של bd, אז קח אחרי זה חצי ממנו, ושים לב שזה bp וזה ניצב במשולש שווה השוקיים וישר הזווית bpc.
עכשיו עושים ניצב בריבוע חלקי 2 וזה שטח המשולש (כי הניצבים שווים זה לזה לפי גיאומטריה פשוטה של ריבוע, לכן ניצב בחזקת 2 זה מחליף את ניצב*ניצב)
שואל השאלה:
אני שלוש יחל אז אין לי שמץ של מושג מה הסברת
אנונימית