6 תשובות
תגידי למנהל
קיבלת יותר או פחות ממה שאת אמורה לקבל?
שואל השאלה:
אני לא עבדתי בכלל בחודש הזה
אני לא אמור. לקבל כלום
אני לא עבדתי בכלל בחודש הזה
אני לא אמור. לקבל כלום
אל תעשי כלום תשמחי שקיבלת
^ממש לא
כנראה טעו
תגידי, זה גזל
כנראה טעו
תגידי, זה גזל
יאללה
באותו הנושא: