8 תשובות
כן ברורר
שואל השאלה:
הגיוני שלא מביאים לי חודש תלוש?
הגיוני שלא מביאים לי חודש תלוש?
אנונימי
זה לא הגיוני בשיט הייתי צורחת עליהם עומד שם עד שמביאים לי
שואל השאלה:
מה הסיבה שהם לא מוציאים לי תלוש? כאילו הביאו לי אבל הוא נפל לי אז ביקשתי חדש ומאז חודש שלא ראיתי תתלוש החדש יהם
מה הסיבה שהם לא מוציאים לי תלוש? כאילו הביאו לי אבל הוא נפל לי אז ביקשתי חדש ומאז חודש שלא ראיתי תתלוש החדש יהם
אנונימי
תקשיב בעיקרון לא אמור להיות לזה סיבה רצינית אלה אם כן קרה משהו לאדעת
אבל בשנייה מוצאים תלוש
אבל בשנייה מוצאים תלוש
אתה צריך גם לברר את זה אתה יכול לקבל פיצוי! אם התלוש שלך יותר מ5000 אלף שקל
שואל השאלה:
תלוש של 1300 שקל בעיקרון אבל הביאו לי רק 900 במשכורת
תלוש של 1300 שקל בעיקרון אבל הביאו לי רק 900 במשכורת
אנונימי
וואי אז אתה צריך לברר את זה מול מקום העבודה אבל הייתי מנהרת להם תצורה
באותו הנושא: