5 תשובות
אני בעד אנגליה. מחירים זולים, אנשים מאוד נחמדים, אוירה מדהימה:)
אני רוצה לטוס ללמוד שם כשאני אהיה גדולה ואני חושבת שכן מגניב ללכת לגור שמה לשנה שנתיים אבל לא לכל החיים אחרי הכל המשפחה שלך היא כאן..
בחיים לא! אין שום מדינה בעולם שדומה לישראל או משתווה לישראל!
שאני אהיה גדולה אני אטוס לשם אולי לגור לא יודעת אבל יותר טוב שם זה ברור
חס וחלילה!
אל תעזבי!
אל תעזבי!
באותו הנושא: